Aktualnie na stronie przebywa 9 gości oraz 0 użytkowników!
- AS Roma
- Historia
- Rozgrywki
- Publicystyka
- Statystyki
- Serwis
Roma nadal szuka na świecie głównego sponsora, który będzie mógł zapewnić widoczność i zysk ekonomiczny. Nie ma pośpiechu, zwłaszcza, gdy trzeba zastanowić się nad wyborem. Jak donosi Corriere dello Sport, spowolnieniu uległy negocjacje z Turkish Airlines, liniami lotniczymi, z którymi Giallorossi są w kontakcie.
Spotkanie, do którego doszło w ostatnich dniach, między ludźmi od marketingu obydwu stron, doprowadziło do impasu z powodu sporów wokół wynagrodzenia oraz długości kontraktu: Turcy oferują trzyletnią umowę (do końca tego sezonu plus kolejne trzy lata) o łącznej wartości 11 mln euro. Roma zaregowała propozycją na wzór tej, którą podpisano rok temu z Volkswagenem, gdy potentat samochodowy stał się sponsorem na sześć miesięcy z opcją partnerstwa na kolejne dwa lata.
Roma, w rzeczywistości, starała się początkowo utrzymać Niemców jako głównego sponsora, jednak kryzys w sektorze samochodowym skierował firmę z Wolfsburga ku wstrzymaniu negocjacji. Dlatego Pallotta i wspólnicy zwrócili się w innym kierunku, jednak oferta Turków została uznana za zbyt niską, zwłaszcza gdy pomyśleć, jak może rozwinąć się marka Romy, jeśli zespół potwierdzi dotychczasową dobrą grę.
Komentarze (8)
Dużo bd zależeć od tego, czy Roma awansuje do LM. Najlepiej byłoby znaleźć kogoś na pół roku, bo z formą jest różnie i ciężko bd kogoś przekonać, że awansuje się na 100%. Można też w kontrakcie zachować prawo do renegocjacji umowy w przypadku awansu do LM. Amerykanie znają się na biznesie, więc liczę, że nie bd to jakiś pionek, tylko mocny sponsor.
Zobaczymy, wiedzą najlepiej, co zrobić, zresztą Pallotta mówił w listopadzie, że sponsor jest już dogadany i pojawi się na koszulkach na święta.
1. Milan 13,8 mln
2. Inter 13,2 mln
3. Juve 11,5 mln
4. Sassuolo 11 mln!
5. Napoli 9,7 mln
6. Fiorentina 3,3 mln
To kwoty za ten sezon, więc 11 mln za 3 lata to śmieszna oferta. Powinniśmy się nie spieszyć z podpisywaniem umowy, bo jeżeli zagramy w LM na co się póki co zanosi, będzie można znacznie lepsze kwoty wytargować. Myślę że ok. 8 mln za sezon byłoby ok.
W tym sezonie bez sponsora głównego i technicznego, tracimy hajs za który można by sprowadzić kogoś dobrego.
Łącznie od tych 2 sponsorów najlepsze kluby dostają:
Milan - 33,8 mln
Inter - 31,4
Juve - 28
Napoli - 17,2
Roma - 0
Właśnie nie wiem, jak mam interpretować słowa Pallotty, w obliczu plotek, które pojawiły się w mediach. Może to tylko takie głupie doszukiwanie się tego, kim może być sponsor.
Była szansa przed sezonem na podpisanie umowy (zawsze jakaś kasa, nieduża, ale jednak) i na to by koszulki nie były "puste".
Teraz można przypuszczać, dlaczego postąpiono tak, a nie inaczej. Amerykanie to cwane lisy, można powiedzieć, że ten zabieg z wyczekaniem sponsora okazał się korzystny. Niby Roma straciła jakiś tam kontrakt, ale zbiegiem czasu wyjdzie i tak na duży plus, o ile nowy sponsor będzie gwarantował duże pieniądze.
Dzięki za wyjaśnienie.