Aktualnie na stronie przebywa 14 gości oraz 0 użytkowników!
- AS Roma
- Historia
- Rozgrywki
- Publicystyka
- Statystyki
- Serwis
Volkswagen przechodzi do Fiorentiny, Citroen ląduje w Romie. Plakaty koncernu samochodowego są już obecne w Trigorii. Zakończenie współpracy z niemiecką firmą było kwestią braku feelingu. Roma chciała zawiązać większą współpracę, proponując Niemcom rolę głównego sponsora, przy dużo większych liczbach. Volkswagen powiedział nie.
Podpisane 5 października 2012 roku porozumienie dobiega więc końca. Koncern, który ma pod kontrolą takie marki jak Porsche, Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat i Skoda związał się z Romą dzięki pracy byłego już dyrektora handlowego, Niemca, Christoph Winterlinga. Od wczoraj jest jednym ze sponsorów Fiorentiny. Volkswagena, który gwarantował rocznie około 1,2 mln euro zastąpi w Trigorii Citroen. Francuski koncern zagwarantuje mniejszy wpływ, około 500-600 tysięcy euro za sezon. W międzyczasie, obok Volkswagena, z Romą pożegnały się Enel i Lottomatica.
Roma pracuje w międzyczasie nad zdobyciem głównego sponsora. Dyrektor handlowy, Giorgio Brambilla poświęca temu kilka słów: "Celem jest znalezienie marki, który uzna rosnącą wartość Romy i zapewni nam widoczność na poziomie wizerunkowym. Chcemy marki, która pomoże nam na innych rynkach, pracujemy nad tym za dnia i w nocy. Wpłynęły propozycje, które nie spełniają naszych potrzeb. Nasza koszulka jest najlepiej sprzedawaną we Włoszech. To daje wielką satysfakcję".
Komentarze (19)
No to chlopaki przesiada sie do francuzow :)
Kiedyś Roma nie miała tak dużego potencjału, pomimo vicemistzostwa co roku, niezłej grze w LM, a potencjału marketingowego niewykorzystano. Choć i tak, takie Wind było skłonne dawać 6 mln. Wszystko przez to, że Serie A nie była wtedy w tak ciemnej d... jak teraz. Trudno będzie Romie wynegocjować jakiś porządny kontrakt. Dopiero co podnosimy się sportowo, przypominamy w Europie, jednak Serie A ciągnie nas trochę w dół. Do tego klub staje się wybredny i nie chce zadowolić się byle czym, co mnie nie dziwi, ponieważ musimy się szanować, ale kontrakt z Citroenem jest jakby zaprzeczeniem tych słów.
niemieckie żydy które nasze ziemie obrobiły....
Walić VW
Tyle, że Amerykanie uparli się, że Roma to marka premium i chcą 12 mln euro za sezon"
(...)Do tego klub staje się wybredny i nie chce zadowolić się byle czym, co mnie nie dziwi, ponieważ musimy się szanować, ale kontrakt z Citroenem jest jakby zaprzeczeniem tych słów.
Ręce mi już opadają. Serio. Nie chce nikomu nic zarzucać, bo znowu wyjdę na niemilego, ale czytanie ze zrozumieniem nie jest trudne...
Niestety, z wiadomych powodów, nigdy to nie nastąpi.
A szkoda, wspaniałe marki.
Lancia tylko dokończy produkcję Ypsilona i skończy jak Saab ;( Dzięki Ci o Panie w sweterku, wielki Sergio Marchionne (I)
Zamiana Volkswagena na Citroena to krok w tył- tak wizerunkowo jak i finansowo. Chyba, że chodzi o promocję Romy we Francji...
Tyle, że Amerykanie uparli się, że Roma to marka premium i chcą 12 mln euro za sezon. A obiektywnie mówiąc bez mistrzostwa i minimum 1/4 LM nikt nam tyle nie da...
Natomiast na moje oko SERIE A najgorsze ma za sobą. O ile 2-3 lata temu trudno było o optymizm, to dzisiaj z odbudowanym Juventusem i Romą/Interem mającymi wreszcie poważnych właścicieli, przyszłość rysuje się w jaśniejszych barwach.