Aktualnie na stronie przebywa 20 gości oraz 0 użytkowników!
- AS Roma
- Historia
- Rozgrywki
- Publicystyka
- Statystyki
- Serwis
Jak podano na oficjalnej stronie Giallorossich, Roma założy w meczu z Parmą specjalną koszulkę, z okazji chińskiego nowego roku, który przypada na 19 lutego.
To jedna z wielki inicjatyw Giallorossich, mająca na celu zwiększenie swojej atrakcyjności na rynku azjatyckim. Mecz z Parmą będzie transmitowany w całych Chinach przez China Central Television (CCTV5+). Ponadto, na początku tygodnia, Roma otworzy oficjalne konto na Sina Weibo (odpowiednik Twittera i Facebooka), gdzie będzie odpowiadać na tysiące pytań zadawanych przez chińskich kibiców.
"Mamy w Chinach wielu kibiców zafascynowanych Romą i nie możemy się doczekać, aby kontaktować się z nimi bezpośrednio przez Sina Weibo i liczne inicjatywy. Staramy się stworzyć prawdziwe połączenie z kibicami z Chin, poprzez niestandardowe działania w Rzymie, Chinach i za pośrednictwem platform medialnych" - wyjaśnił Italo Zanzi.
Komentarze (12)
Inicjatywa fajna, z tym, że najlepsza reklamą są odpowiednie wyniki i dobra gra.
Wspominałem, że u Arabów Roma cieszy sie spora popularnością i koszulki mozna spotkac na ulicach
Nie chcę przesadzić, ale tak to czasem widzę.
Inaczej jest w tych mniej rozwiniętych państwach, jak np. Indonezja. Tam Roma jest naprawdę popularna, a ich kibiców można bardzo często spotkać na fb. Chińczyków, Japończyków, już nie bardzo.