Aktualnie na stronie przebywa 20 gości oraz 0 użytkowników!
- AS Roma
- Historia
- Rozgrywki
- Publicystyka
- Statystyki
- Serwis
Jak podaje portal iltempo.it, przed Romą roczne porozumienie z nowym sponsorem, działając w branży energetycznej. Ma to być jednak porozumienie na bazie mini-sponsora. Przybycie Pallotty zbiega się z pojawieniem się nowego sponsora.
Giallorossi podpisali umowę z firmą dostarczającą energię ekologiczną, która pracuje w zakresie dostaw gazu i metanu. Niebawem logo firmy pojawi się na koszulkach Tottiego i kolegów. Jednak nie jako "sponsor główny" w miejsce Wind, ale z dużo mniejszym logo, umieszczonym prawdopodobnie w miejscu pozostawionym na logo sponsora technicznego. Roma ma zdobyć około miliona euro z tego kontraktu w oczekiwaniu na sponsora głównego. Latem Amerykanie odrzucili ofertę Wind co do rocznego przedłużenia umowy, uznając ją za zbyt niską.
Komentarze (7)
Jednak jeżeli spojrzymy w 'dłuższej' perspektywie, to np. kontrakt Wind który miał wynieś 3 (?) miliony euro przy niezłych wynikach sportowych Romy przyniósłby więcej strat niż korzyści.
Przecież wycenilibyśmy markę, koszulkę na marne 3 bańki i każdy nowy sponsor zaczynałby od tej kwoty. Amerykanie nie chcieli dewaluować koszulki.