Serwis ASRoma.pl wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia zawarte w Regulaminie ZROZUMIAŁEM I AKCEPTUJĘ
Aktualnie na stronie przebywa 10 gości oraz 0 użytkowników!
Zarejestruj
zapamiętaj logowanie
- przypomnij hasło -
zapamiętaj logowanie
- przypomnij hasło -

Prezydent PSG: Roma nie sprzeda Pjanica w styczniu

W ostatnich dniach mówi się coraz więcej o zainteresowaniu PSG osobą Miralema Pjanica. Bośniak z kolei jest na dobrej drodze do przedłużenia kontraktu z klubem do 2019 roku. Nasser Al-Khelaifi, prezydent PSG, mówi o mercato na łamach L’Equipe.

 

Pytany o Pjanica, odpowiada: "Mówimy o wielkim graczu, jednak mam wrażenie, że Roma nie jest gotowa puścić go w zimowej sesji mercato. Dziś wielu chce takiego gracza jak Pjanic, ale szanuję klub Giallorossich i rozumiem, ze nie chcą sprzedawać w połowie sezonu".

 

W ostatnich dniach mówiło się o powrocie do Włoch Pastore: "Nie opuści PSG. Nie chce odejść i nie jest bynajmniej nieszczęśliwym graczem. Był jednym z pierwszych wielkich graczy, którzy wybrali projekt PSG i jesteśmy lojalni wobec naszych mistrzów i w tym samym momencie prosimy o ich lojalność dla PSG. Pastore jest wartościowym piłkarzem i człowiekiem. Być może nie przeżywa łatwego czasu, może dać więcej, ale pozostaje jednym z największych talentów na świecie".

 

Karma: +0
02.01.2014; 15:01 źródło: forzaroma.info dodał: abruzzi
czytaj więcej o: Aktualności

Komentarze (32)

Profil PW
RoMaO Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
Czyli w czerwcu wymiana Pjanić-Pastore? ;P
Profil PW
scythese Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
verratti+30mln i przeżyje :D
Profil PW
ViktorRoma Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
Juz juz poluja na naszych, to chyba latem z Pjanicem pozegnamy sie, bo jak wyloza na stol 40mln to nie bedzie wyboru Roma bedzie musiala sprzedac.
Profil PW
ViktorRoma Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
Wymiana Pjanic - Verratti + kasa dobrze dzwieczy. Wymiany na Pastore niepodtrzymam.
Profil PW
majkel Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
Latem Pjanica chcieli oddać praktycznie wszyscy. W plotkach pojawiała się najczęściej Borussia z ofertą 12-15 mln euro. Sam byłem po środku, z jednej strony ówczesne odejście mogło być dobre dla obu stron, Roma mogła coś zarobić, a Pjanic mógł zmienić otoczenie. Widać było, że we Włoszech nie potrafi wykorzystać swojego całego potencjału. Drugim wariantem było odbudowanie się przy Garcii i powrót do dyspozycji z początku przygody z Romą.
Ten sezon Pjanica może nie jest wybitny, ale na pewno wygląda to lepiej niż wcześniej. Bez Bośniaka środek pola Romy traci sporo i przedłużenie kontraktu nie jest zaskoczeniem. Musimy zatrzymywac takich graczy, a nie sprzedawać i wymieniac, robiąc bezsensowne roszady.
Profil PW
ViktorRoma Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
Mysle ze nikt na dany moment nie chce sprzedawac Pjanica, ale mowimy o PSG i jezeli oni tylko zachca, to latem z Pjanicem pozegnamy sie.
Profil PW
majkel Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
Veratti, i Pastore to z pewnością ciekawe nazwiska, nie potrzebowaliby dużo czasu na aklimatyzację, tylko żeby ich zakontraktować trzeba byłoby pokonać sporą konkurencję. Kartą przetargową mógłby być Pjanic, ale tylko wtedy, kiedy oferta PSG byłaby naprawde konkretna. Oni mają też chrapkę na Pogbe, a Juve na Verrattiego, więc może byc różnie.
Profil PW
majkel Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
Najpierw watpisz w zamianę Paryża na Rzym, czy Turyn przez Verrattiego, czy Pastore, a później w drugim komentarzu piszesz już o tym, ze widziałbyś Pastore w Romie. Jaki ma to sens wobec tego o czym pisales ledwie minutę wcześniej? :)

Może PSG ma mnóstwo pieniędzy, ale więcej niż Juventus zaoferować nie może. Chyba, ze mistrzostwo Francji, to dla Ciebie jak wygranie mundialu. Jedyne co to wysoki kontrakt, nie wiem jak ma się to do nowych decyzji podjętych przez rząd francuski, ktoś ostatnio wspominał o oplacanym podatku przez szejkow graczom PSG, dla mnie to mało istotne. Jeśli piłkarz już w tak młodym wieku myśli tylko o pieniądzach, to jest kimś gorszymod zwykłych najemników.
Profil PW
Junkhead Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
A co ma Juventus do zaoferowania lepszego od PSG, że niby można wygrać Serie A? No super, ale mamy 2014, a nie 2004, mistrzostwo Włoch znaczy tyle samo co mistrzostwo Francji, czyli nie wiele. Za to z PSG na pewno więcej może osiągnąć w Europie plus dostać większy hajs.
Profil PW
majkel Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
Skoro dla Ciebie mistrzostwo Francji równa się mistrzostwu Włoch, pomimo spadku poziomu ligi, to nie mamy o czym rozmawiać ;)
Profil PW
corristo Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
Pjanic może nie do końca spełnia oczekiwania, ale i tak jest bardzo dobrym i ważnym dla nas piłkarzem.

Pastore to inna pozycja..a Verrattiego z pewnością nam nie dadzą, bo to jednak jeszcze większy talent niż Pjanic.

Profil PW
Junkhead Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
Mówię jak jest :).
Profil PW
platon Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
@majkel.asr

A nie jest tak? zgadzam się z junkheadem, mistrzostwo Włoch jest warte tyle samo co i Francji... Nie żyjmy historią, gdzie włoska ekstraklasa była ligą elitarną... Nie te czasy.
Profil PW
majkel Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
Chyba ktoś tu upadł na głowę... Porównywać śmieszną ligę francuską, gdzie na ten moment (skoro tak kruczowo trzymacie się teraźniejszości) liczy się tylko petrodolarowe PSG, czy Monaco, jeszcze ew Lille. OM i OL takie niby wielkie marki, a nie potrafią nawiązać jakiekolwiek walki z tymi drużynami. Paryzanie i klub z księstwa sa bezkonkurencyjni, mają mocne składy, ale też nie mają z kin we Francji grać. Nie zapominaicie, ze na siłę ligi składają się wszystkie drużyny, a tych lepszych we Włoszech zwyczajnie jest więcej. Do tego włoska liga wciąż jest prestiżowa, pomimo drastycznego spadku poziomu. Teraz czekam na głosy, ze we Włoszech jest tylko Juve, Napoli, no i Roma.

Profil PW
riss Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
Łapy precz od Pjanika, a Pastore niech se w dupę wsadzą. Gość w takim PSG i w bądź co bądź niebyt silnej lidze i nie umie sobie poradzić, widać że z nim jest coś nie tak. Co do Verrattiego to faktycznie wielki talent, ale pytanie czy nas na niego stać, nawet jak przyjdzie do Romy to będzie chciał zarabiać minimum tyle co De Rossi, wiec czy nie lepiej nie kombinować ze składem utrzymać to co mamy i ewentualnie kimś uzupełnić.
Profil PW
abruzzi Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
Włoska liga nie jest prestiżowa, bo uciekają z niej najlepsi piłkarze, których zwyczajnie nie potrafi się utrzymać. Gdyby były stadiony, marketing i dobra gra w europejskich pucharach, byłoby inaczej. A tak, jest Juventus, który z roku na rok się marketingowo rozbudowuje i cała reszta... Ostatnio, zazwyczaj w połowie sezonu, jest już po ptokach, jeśli chodzi o walkę o najwyższy cel (i oby tak nie było po tym weekendzie). Po dwóch-trzecich sezonu następuje kolejny przesiew i wiadomo, kto będzie drugi. Potem zostaje drużynom walka o trzecie miejsce, co rozwiązuje się jakieś pięć kolejek przed końcem. Reszta miejsc jest nieważna, bo i tak olewa się Ligę Europy.

Ostatnie dwa sezony, od połowy to były nudy i flaki z olejem. Były duże różnice między zespołami w drugiej części rozgrywek i niby ktoś do kogoś się zbliżał, ale zaraz znowu tracił. I jest zazwyczaj tak, że na dwie serie przed końcem, są już wszystkie rozstrzygnięcia, bo o cuda ciężko.
Profil PW
majkel Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
Włoska liga pomimo swych upośledzeń jest na pewno bardziej prestiżowa od francuskiej i tego tyczy się dyskusja. Wiadomo, ze obecnie Włosi sa lata świetlne za Anglia, czy Hiszpanią.
Profil PW
rezerwowyŁ Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
@ Abruzzi

Masz rację, tu chodzi o pieniądze i tylko pieniądze. Głównym winowajcą jest jednak nie brak kibica, czy słaby marketing, ale pewna zmiana systemu podatkowego, wprowadzona już ładnych kilka lat temu. Gdyby tylko wprowadzić we Włoszech niskie podatki dla najlepiej zarabiających w jednej sekundzie zahamowano by odpływ wartościowych piłkarzy. Bowiem, wbrew powszechnemu przekonaniu piłkarze nie grają po to by zdobywać puchary, czy też ku zaspokojeniu ambicji, tak jak tokarz nie toczy dla sławy, a taksówkarz nie wozi klientów dla zaspokojenia ambicji. Dobrym przykładem jest np. Ibrahimovic którego agent przy ostatniej wyprowadzce z Włoch powiedział wprost, że ze względów podatkowych liga włoska nie jest w stanie sprostać ofertom klubów z zagranicy.

Ciekawie wypada porównanie najlepiej zarabiających piłkarzy w 2013 r.

http://www.forbes.pl/najlepiej-zarabiajacy-pilkarze-2013,ranking,155685,1,1.html

W pierwszej 20stce nie ma ani jednego (sic!) piłkarza z ligii włoskiej. Są za to:

10 - Anglia
4- Hiszpania
2 - Francja
1 - Turcja
1 - Rosja
1 - Brzylia

Szkoda, że nie został ten ranking zestawiony dalej bo wnioski mogłby być jeszcze bardziej przykre. Jeżeli my uważamy za dużo 6 mln które płacimy De Rossiemu i szczypiemy się o każde 0,3 mln więcej płacone Lameli czy Pjanicowi nigdy nie będziemy w stanie nawiązać rywalizacji z Anglią czy Hiszpanią.

Profil PW
rezerwowyŁ Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
@Majkel.asr

Naprawdę uważasz Majkel, że jest "bardziej prestiżowa"? I cóż to w zasadzie znaczy? Też ją uwielbiam i żadna inna mnie nie interesuje. Ale coraz bardziej jest to (ta liga włoska) podstarzałym, łysiejącym żigolakiem wspominającym dawne podboje.

"Trzeba z żywymi naprzód iść,
Po życie sięgać nowe,
A nie w uwiędłych laurów liść
Z uporem stroić głowę"

:)
Profil PW
Rymeryk Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
Wg mnie to tylko drobne i przejściowe problemy w Serie A. Francuzi jadą tylko na miliarderach którzy jednak szybko się nudzą swymi zabawkami i pewnie tak będzie z PSG i MOnaco, a bez nich liga Francuska nie tylko nie dorówna seria A, ale spadnie do poziomu ligi Portugalskiej czy Rosyjskiej.
Liga Hiszpańska teraz jedzie praktycznie na dwóch zespołach mających wielką przewagę nad resztą -uważam że Atletico w końcu zostanie wyprzedane i nie uda im sie zastąpić gwiazd - jeżeli tak sie stanie to przestanie być atrakcyjne dla zagranicznych kibiców.
Anglicy i Niemcy mają dobre perspektywy, a Włosi wielki potencjał - uznane marki, wielość klubów mogących w bliższej lub dalszej przyszlosci walczyć o mistrza itp.
Profil PW
majkel Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
@ rezerwowyŁ,

Ładnie to wszystko rozpisales, ale kwestia tego, co jest powodem tymczasowego upadku włoskiej ligi (wychodzę z założenia, ze wkrótce się to zmieni) jest tematem, który nigdy się nie kończy. Wiele jest czynników, które wpływają na ten stan rzeczy, ale nie chce już poraz kolejnyzagłębiać się w szczegóły. Pisząc o tym, ze liga włoska, to wciąż prestiż kierowałem się głównie historią i renomą. Jak również pisałem wcześniej, tymczasowy spadek jakościowy, a co za tym idzie poziomu rozgrywek Serie A, Włosi wciąż mają potencjał i wkrótce przełoży się to na wyniki. Nikt mi nie wmówi, ze granie w PSG jest większym prestiżem niż wystepowanie w koszulce Juventusu. Chyba, ze dla tego kogoś głównym wyznacznikiem są pieniądze, a nie czynnik sportowy.
Profil PW
Maczo Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
Drobne i przejściowe problemy to nie są, bo zdecydowana większość stadionów już dawno powinna być podana gruntownej renowacji, najlepszych piłkarzy Świata też ciężko tu znaleźć, no i już trochę czasu upłyneło odkąd Włoski klub coś ugrał na arenie międzynarodowej, ale niech będzie..

I tak Serie A jest silniejsza od Francji, gdyby nie hajs Rosjanów i Arabów to jak już napisano Ligue 1 nie wiele odstawała by od Ligi Portugalskiej, a do tego niewiele można zdziałać w kraju, gdzie najbogatsi płacą wręcz niebotyczny procent podatku, piłkarzom nie opłaca się tam bardzo grać, jeśli więcej zarobią w innych ligach.

Ale do Anglii, Niemiec czy Hiszpanii TROCHE Serie A brakuje.
Profil PW
rezerwowyŁ Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
@Majkel.asr.

Rozumiem Twój punkt widzenia, ale dalej będę upierał się, że kwestie prestiżowe nie mają tutaj nic ze znaczenia. Mówisz, że nikt Ci nie wmówi...a ja się postaram :). Naprawdę sądzisz, że tych prostaczków ganiających za piłką coś więcej niż forsa, laleczki i fura obchodzi? Że są pełni dziecięcych marzeń o wzniesieniu w górę jakiegoś cynowego pucharu czy założeniu na pierś aluminiowych medali? Naiwności! To piękne by było gdybyś w to wierzył, sam chciałbym ale nie potrafię :). Jest gdzieś na Syberii (chyba) taki klub gdzie płacili gruby szmal za grę. Z "boskiego" Interu Eto'o tam odchodził. Czy wobec powyższego Twoja teoria o prestiżu trzyma się kupy? Zapewne dałoby się stworzyć drużynę grającą za przysłowiowe "trzy-dwieście" na łapkę. Dałoby się, ale z brzuchatych kibiców danej drużyny, i skład taki dostałby pewnie od naszej Primavery ;). Na pewnym poziomi liczą się umiejętności, a za te trzeba płacić.

I teraz wobec powyższego. Wolisz piękny Paryż + 12 000 000 Eu, centrum świata, glamour i w ogóle, czy zapyziały Turyn (w mojej opinii jedno z brzydszych miast Italii) i dajmy na to 4 800 000 Eu (chociaż nie wiem czy Juve by nawet tyle wysupłało)? Zachwiałem trochę Twoją pewnością? :)

@Maczo

Jest silniejsze? Od której strony? Od strony obecnego Milanu. Interu czy Lazio? A może my skopalibyśmy ty*ki PSG?
Profil PW
Maczo Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
A Serie A to tylko Roma, a Ligue 1 to tylko PSG?

Nie popadajmy w skrajności, dwie drużyny które robią grube transfery i gdzie gra kilku naprawdę konkretnych zawodników nie znaczy że dana liga jest niewiadomo jak silna, a na pewno nie że jest silniejsza od Serie A.

My może nie, ale takie Juve już bym mógł powiedzieć że tak, na pewno nie jest słabsze.

Dwa lata wydawania grubych hajsów na zawodników przez dwa zespoły absolutnie nie wyznaczają poziomu ligi, ja nie widze argumentów dla których można by mówić że Ligue 1 jest silniejsza od Serie A.
Profil PW
rezerwowyŁ Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
Nie ma znaczenia "wieków przedział". Liczy się tu i teraz. Nie ma znaczenia czy PSG jest silne od roku czy dwóch czy może od 30 lat. Ja też w pewnym sensie oddalam od siebie myślenie o aktualnej słabosci ligi włoskiej. Ale fakty są nieubłagane. Juve - out, Napoli - out. Milan - wkrótce out z europejskich pucharów. Kiedy ostatnio włoski klub wygrał Ligę Europejską, bo zdarzało się to nawet klubom z Portugalii? Wiem, wiem, my ją olewamy. Niedługo będą włoscy prezesi tak tłumaczyli z wielkopańskimi minami swoje niepowodzenia w LM :D. "My LM olewamy, bo dla nas ważna jest serie A" :)))
Profil PW
majkel Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
Wyjdę na idiotę, ale...

Już miałem skończony spory tekst i przez moją nieuwagę kliknąłem wstecz... ale mam nerwa... :/

@RezerwowyŁ,

Nie przekonałeś mnie, a Twoje argumenty są bardzo słabe ;) Nie rozumiem też o czym chciałeś dyskutować, o tym, co jest prestiżem, a co nie, czy może, która liga jest mocniejsza, albo jeszcze, co kieruje zawodnikiem przy decyzji jaki klub się wybierze. Przykład z moją naiwnością w dziecięce marzenia piłkarzy i wrzucenie do wora wszystkich piłkarzy razem z podobnymi do Eto'o, to absolutnie zły trop.


Profil PW
rezerwowyŁ Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
Chciałem o wszystkim po trosze. Ale to może już jutro :)

PS Ja uważam piłkarzy generalnie za ludzi z krwi i kości i to generalnie takich głupszych niż przeciętna. Z wyjątkami!

PS2 Kasowanie tekstu zdarza mi się co 2 raz, więc przynajmniej w moich oczach nie wychodzisz
Profil PW
Rymeryk Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
rezerwowy piszesz ze piłkarze lecą tylko na kasę a kibicujesz drużynie w której największa gwiazda temu przeczy;)
Profil PW
Quattro Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
Summarum, do dopiero pierwszy świetny sezon Pjanicia (a może jego forma zależy od zespołu? Grają dobrze to i on, grają źle to on też nie chce się wyróżniać). Kto wie co będzie po wakacjach?
Gdybym ja był trenerem Romy, to mając do wyboru Lamelę lub Pjanicia, to wybrałbym tego pierwszego (gratuluję dobrego nosa Garcii).

Jeśli przyjdzie do nas Parolo i się wkomponuje w zespół (Garcia będzie rotował czterema dobrymi zawodnikami w środku pola) to byłbym skłonny go wymienić na Pastore/Verrattiego + dopłata.
PSG to zbyt wysokie progi dla niego i wyląduje tam pewnie na ławce. A Pastore/Verratti wyróżniali się już w serie A, więc dlaczego znowu nie mogli by pokazać z dobrej strony?

W footbolu trzeba ryzykować. Jeden z nich + dopłata i ja bym był wtedy skłonny do rozmów. No ale póki nie jestem właścicielem Romy, to sobie mogę... :P
Profil PW
Quattro Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
majlkel.asr gdzieś wcześniej napisał że propozycja za Marcosa była nie do odrzucenia biorąc pod uwagę co osiągnął i jaki ma wiek. Ja się pod tym podpisuję obiema rękami.
Marcos co osiągnął? NIC! On się jedynie dobrze zapowiadał... Jestem bezwzględnie zadowolony, że oferta PSG nie została odrzucona.

Jeśli PSG jest na kogoś uparte to cel osiągnie, ważne by za Pjanicia wyegzekwować jak najwyższą cenę, skoro jest im tak bardzo potrzebny. Bo piłka to również kasa. Duża kasa. Jak dadzą 50-60mln za niego to niestety, ale będziemy się musieli z nim pożegnać...
Profil PW
Quattro Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
Nie wysyłam Pjanicia na siłę gdziekolwiek, ale jeśli przyjdzie propozycja nie do odrzucenia (jak za Marcosa) to nie będę płakał. Nikt nie jest niezastąpiony.

Ale na pewno nie puściłbym go teraz. Trzeba powalczyć o Parolo i pozbyć się Bradleya/Boriello*

*Przy czym Boriello ze względów płacowych
Profil PW
Mancol Dodano: 11 lat temu | Karma: 0
Poziom w Serie A w ostatnich latach mocno się wyrównał i to raczej ze względu na osłabienie takich ekip jak Inter, Milan, Roma w stosunku do Violi Napoli czy patrząc dzisiaj na tabele nawet Hellasów i Torino. Z kibicowskiego punktu widzenia atrakcyjność rośnie, każdy może ograć każdego (przynajmniej w czubie tabeli) a ogórki potrafią mocno rwać punkty faworytom. Zupełne przeciwieństwo takiej Hiszpanii gdzie Real i Barca leją wszystkich jak leci. Oczywiście tak jak powiedział Abruzzi jest jeszcze Juve, które wyróżnia się najbardziej, 3 raz z rzędu zmierza po Scudetto i już na dalekie kilometry odjechało od "peletonu" pozostałych ekip Serie A. Fakt przodują, ale nie wydaje mi się żeby byli nieprześcignieni a ich dominacja nie sprawia, że liga włoska jest nudna jak flaki z olejem. Oczywiście infrastruktura oraz elementy marketingowe kuleją niebywale i powinny stanowić priorytet wśród elementów do poprawy dla wszystkich drużny z włoskich boisk.

Pozwólcie, że poziom piłkarskich ocenię nieco inaczej, bo przez pryzmat reprezentacji. To doskonały przykład ponieważ cała repa Italii składa się niemal w całości z grajków Serie
A. W 2006 roku chyba nie było gracza z obcych lig - tytuł mistrza świata. 2012 rok - w kadrze jedynie Sirigu i Motta na co dzień grający w PSG - wicemistrzostwo Europy. Finał z Hiszpanią traktuję jako wypadek przy pracy bo wcześniejszy mecz w grupie czy ten ostatni z pucharu konfederacji pokazał że włosi mogą spokojnie konkurować z Hiszpanami i absolutnie należą do światowej piłkarskiej czołówki. Jak to teraz wytłumaczyć? Reprezentacja rodzima, niemal w całości złożona z graczy tej słabej, upadającej, już nie prestiżowej, będącej lata świetlne na tle innych lig Serie A wymiata na arenie międzynarodowej. Ktoś powie, że w europejskich pucharach włoskie kluby to dno i 10 metrów mułu. Niby tak, ale 12 punktów i brak dalszej gry w wykonaniu Napoli w grupie z Borussia, Arsenalem i OM nie stanowi wcale antyreklamy Serie A. Ciekawe ile tak często wspominane tu PSG uciułałoby punktów w tej grupie. Występ Juve pozostawiam bez komentarza bo uważam, że to co zaprezentowali to nawet nie 30% ich potencjału. W mojej ocenie w tym roku spokojnie mogliby konkurować z najlepszymi w fazie pucharowej. Milan gra dalej więc go nie skreślajmy albowiem dopóki piłka w grze wszystko jest możliwe.
Kartka z kalendarza
    Wydarzenie na dzisiaj (2025-05-14):
    • Brak
Shoutbox
  • majkel; 2 lata temu

    Chcielibyśmy poinformować, że w ciągu kilku najbliższych dni mogą występować problemy z wejściem na nasz serwis, ze względu na prowadzone prace konserwacyjne. Jak tylko zostaną ukończone, damy Wam znać.

  • samber; 2 lata temu

    Torreire wypożyczyć się da, ale to by wymagało podpisania nowego kontraktu w Anglii a potem wypożyczenie z obowiązkiem wykupu np. Da się to zrobić, ale babraniny sporo i ubocznych kosztów też.

  • CanisLupus; 2 lata temu

    Fajnie by Torreira wyglądał obok Maticia w środku pola. Jakby ojciec synka do pierwszej klasy przyprowadził. Różnica wzrostu chyba z 30 centymetrów :D

  • volt17; 2 lata temu

    Plus jak pisał abruzzi, jeszcze odstępne

  • volt17; 2 lata temu

    Szajbus tylko 4,5 to u nas zarabia Abraham i chyba Pellegrini. Więc jak na Romę to byłaby gwiazdorska pensja

  • Barteq; 2 lata temu

    Jakby wziął 3 mln za sezon to powinien być priorytetem. Też uważam że super opcja.

  • Burdisso; 2 lata temu

    Fajny wpis o maticu umieścili na calciomerito :

    https://calciomerito.pl/co-matic-moze-dac-romie/

  • Omen; 2 lata temu

    No też mi się właśnie wydaje idealnym kandydatem dla nas. Niewykluczone też że zgodziłby się na delikatną redukcję zarobków. Ale to nie od nas zależy. Jestem ciekaw kogo mają na oku.

  • Szajbus; 2 lata temu

    Torreira jest wart każdego eurasa z tych 4 mln:
    - Dosyć młody
    - Sprawdzony w lidze a nie kot w worku
    - Sparzył sie na wyspach i w LaLidze, więc raczej nie będzie chciał odejść.

    Urus może nam zapewnić 5 lat stabilizacji w drugiej linii.

  • Omen; 2 lata temu

    Rozumiem

  • abruzzi; 2 lata temu

    Problem jest w tym, że go się nie da już wypożyczyć, bo ma rok do końca umowy. Trzeba zapłacić z 10 mln za kartę plus dosyć wysoki kontrakt

  • volt17; 2 lata temu

    Torreira to 4,5 mln których nie obejmuje dekret zniżkowy

  • As11; 2 lata temu

    Torreira nie wpasowuje się w koncepcję Mourinho, nie ma >185cm wzrostu :D

  • Omen; 2 lata temu

    W sensie że sporo zarabia w Arsenalu tak?

  • Burdisso; 2 lata temu

    Toreira podobno rozmawiał z Mou ale jak już chyba ktoś wspominał problem jest kontrakt

Tabela / Strzelcy - Serie A
Klub M P
1. AC Milan 38 86
2. FC Internazionale 38 84
3. SSC Napoli 38 79
4. Juventus FC 38 70
5. SS Lazio 38 64
6. AS Roma 38 63
Zobacz pełną tabelę
Wyniki Serie A
38. kolejka - 20-22/5/2022
  • Torino
    0 : 3
    Roma
  • Genoa
    0 : 1
    Bologna
  • Lazio
    3 : 3
    Hellas
  • Fiorentina
    2 : 0
    Juventus
  • Atalanta
    0 : 1
    Empoli
  • Spezia
    0 : 3
    Napoli
  • Sassuolo
    0 : 3
    Milan
  • Inter
    3 : 0
    Sampdoria
  • Venezia
    0 : 0
    Cagliari
  • Salernitana
    0 : 4
    Udinese
Ankieta
Czy Twoim zdaniem sprzedaż Zaniolo to dobra decyzja?
  • Tak, ale tylko w obliczu wysokiej oferty. - 62,07%
  • Nie. Zaniolo powinien zostać w Romie. - 31,03%
  • Nie mam zdania. - 6,9%
  • Statystyki strony
    • Newsów: 25606
    • Użytkowników: 2447
    • Ostatni użytkownik: Moozgh
    • Istnieje od: 8116 dni
    • Gości online (anonimowych użytkowników): 10 (0)
    • Użytkownicy online (0):