Aktualnie na stronie przebywa 17 gości oraz 0 użytkowników!
- AS Roma
- Historia
- Rozgrywki
- Publicystyka
- Statystyki
- Serwis
Amerykańską Romę można kojarzyć z wieloma rzeczami, ale na pewno nie z logiem sponsora głównego na koszulkach. Od lat nie udało się włodarzom klubu znaleźć firmy gotowej spełnić wymagania finansowe.
Dlatego też James Pallotta jest gotowy po raz kolejny zmienić osobę odpowiedzialną za wyszukiwanie i negocjacje z potencjalnymi sponsorami. Po Chrisie Winterlingu i Seanie Barror nowym dyrektorem ds. sponsoringu ma zostać Daniele Sanò, menadżer pracujący dla Wwp Group, który zajmował funkcje kierownicze w dziale sponsorskim Bwin (zakłady sportowe).
Włoch miałby odpowiadać w Romie za zwiększenie przychodów ze sponsoringu, sprzedaży rzeczy pod marką rzymskiego klubu i reklam.
Komentarze (2)