Aktualnie na stronie przebywa 8 gości oraz 0 użytkowników!
- AS Roma
- Historia
- Rozgrywki
- Publicystyka
- Statystyki
- Serwis
Wczoraj wieczorem Mauro Baldissoni i Alessandro Florenzi pojawili się w Rai 1 przy okazji akcji charytatywnej Telethon Italia, w celu wsparcia kampanii "Istnieję" wspierającej badania nad chorobami genetycznymi.
Podczas wydarzenia zaprezentowano klip, w której bohaterami jest zespół Romy, a szczególnie Francesco Totti i Alessandro Florenzi, którzy spełniają marzenia dziewczynki, kibica Giallorossich, która spotyka swoich idoli. Przy tej okazji, Dyrektor Generalny Romy zaprezentował koszulkę, którą założy zespół w poniedziałkowym meczu z Milanem: "Z Milanem, w poniedziałek wieczorem, wyjdziemy na boisko z napisem Telethon a koszulkach. Zdecydowaliśmy się wesprzeć inicjatywę Telethon, mając nadzieje na zwiększenie darowizn".
Komentarze (10)
Wind pasował, bo miał napis w naszych barwach, a jedynie niebieski znaczek. Dlatego Telecom wygląda średnio. Jednak to jasne, że jak będziemy mieć sponsora, który sygnuje siebie zieloną barwą, to będziemy biegać z zielonym na koszulkach.
Pytanie kto nim będzie.
Co do organizacji charytatywnych zawsze lepiej wstrzymać się z oceną ich działań, czy patrzeć im w kieszeń. Po prostu jest to niemożliwe do weryfikacji dla przeciętnego śmiertelnika. Najlepsza pomoc to pomoc bezpośrednia.
Nowy sponsor nie może szczedzic grosza, a w interesie Amerykanów jest znaleźć kogoś, kto Romie to zagwarantuje. Myślę, że niezłym rozwiązaniem byłoby podpisać z kimś kontrakt do końca sezonu, potem, jeśli Roma zdolalaby awansować, można byłoby wynegocjować duzo lepszy kontrakt.